Tuesday, June 17, 2008

Perkhidmatan Konsultansi Interior Styling pada harga serendah Rm220.00

Deandauddesign membuat tawaran hebat,Pre-Launch perkhidmatan Konsultansi interior styling secara terus dari Mr.Dean ke rumah anda.Perkhidmatan ini menawarkan khidmat konsultansi kepada pemilik rumah.komen dan cadangan dari Mr.Dean untuk memperindah ruang dalaman dan menentukan Fesyen untuk ruang-tamu,bilik tidur,dapur,kamar mandi dan berbagai-bagai ruang dalaman anda.Tawaran ini berlarutan sehingga ke bulan 9.Tempahan dibuka untuk hari raya aidilfitri.

Antara khidmat yang akan diberi adalah: menyuai-padankan perabut didalam ruang anda(perletakan dan susun atur) Koordinasi warna dan kesesuaian perletakkan ruang.Tips-tips penjagaan rumah akan diberi secara percuma.Perkhidmatan ini Hanya serendah rm220.00 /ruang.Murah kan? perkhidmatan ini hanya dibuat pada hujung minggu. Sila Hubungi Mr.Dean Daud di talian 013-2355915 atau email di deandaud@yahoo.com dan buatlah tempahan anda (jadual ke rumah anda akan ditentukan mengikut tempahan awal dan mengikut kekosongan tempahan pada setiap hujung minggu)

1 comment:

Emmil's mummy said...

dean...chuppp umah leen dgn bon leh hehehehe...nanti dah nak masuk betul2 kitorang calling2 ek..tima kasih..semoga berjaya!!! Aminnnnnn